April 10, 2011

awak boleh tolong ?

awak,
jangan buat baik sangat dengan saya,
okay ?
takut nanti saya jatuh cinta denagn awak pulak,
jaga girlfriend awak baik-baik eh ?
:)
www.tips-fb.com

12 comments:

Aiman Raziff said...

Wah3,... yg ni saya suka... kalau dah terjatuh hati nanti payah jugak kan,..

amirasyakirin said...

betul2.huhu

Arm_mj said...

wahh sy da terjatuh hati..tp dia da ade gf mcm mne..huhu

amirasyakirin said...

doakna kebahagiaan dia je la.huuhu.cbe cri yg lain even mmg sush bnd tu.

Arm_mj said...

sentiasa mndoakan kebahagiaan dia =)

ANDIKA. said...

kalau bersama dia lebih tenang ,
dan kekasih tetaplah sayang ,
*boyfriend :P

amirasyakirin said...

hohohoho~~ :D

ANDIKA. said...

saya nak jwpn :)

amirasyakirin said...

saya tiada boyfriend :D

ANDIKA. said...

bukan.
andaikan sy adalah lelaki.
dan sy berkata begitu ?

Ismet Ulam Raja said...

awak...
Saya baik,
awak kata selesa dengan saya,
awak,
jangan jatuh hati dengan saya,
kawan awak makwe saya, ;)

amirasyakirin said...

andika:no komen.tak tau nak elobrate macm mana,haha
ismet:haha.itu memang terbaik!