April 25, 2011

cabaran daripada kami kaum hawa.

Kepada kalian, kaum adam.
Dari mana sejarah kami bermula.

Kami ada cabaran untuk kalian.
Kami mahu:
Disayangi.
Dilindungi.
Dihargai.

Kami tahu kalian mampu.
Tunjukkanlah.
www.tips-fb.com

9 comments:

senyumSOYA said...

SETUJU!! ^^!

Hawa said...

Setuju.

Cuba try dengar lagu nie, saya tak tahulah awak dah dengar ke belum. Tapi nie kaum Adam yang buat.

Jangan cepat cair sudah. hehe.

Tajuk Lagu : Wanita
Kumpulan : DeHearty

<3

amir said...

bukan tak sayang, tapi kadang-kadang lupa nak bagitahu. bukan tak lindung, tapi kadang-kadang manusia buat kesilapan. bukan tak dihargai, tapi kadang-kadang ujian melanda. ;)

Fatimah Zahra' said...

den nak nafkah gak. ekau tambah sikit haa. boleh?

amirasyakirin said...

tapi ramai yang kononnye menyahut cabaran tetapi berhenti ditengah jalan bukan ?

skandaLdariLangit said...

i love ths. if and only if they understand.

Edy G-Minor said...

wanita. hohoooo.

i wouldn't deny it, but if you insist, i'll take the challenge ;)


p/s : kalau lelaki jadi sweet, cane plak? haaaa.

amirasyakirin said...

comel lah edy :)

ceritaku MEMORIKU said...

Edy
lelaki jadi sweet tu aku tak pernah tengok ag
trylah

sungguh best
dengar tu
haha
-na'dz