June 17, 2011

Menua Bersama

lewat senja
dan hujan renyai ;

sayang,
aku cinta padamu
setulus mulus hati kecil aku
semoga Tuhan kekalkan kita bersama
hingga hayat tua kita

dingin malam
berteman bulan juga bintang ;

cinta,
terima kasih sudi menjadi halal buat aku
aku tahu kau pelengkap rusuk kiri aku
semoga Tuhan kekalkan kita bersama
hingga hayat tua kita

usai terbit mentari
cerah dan bercahaya ;

kasih,
terima kasih kerana kau menua bersama aku
terima kasih kerana kau setia bersama aku
terima kasih kerana kau
melengkapi aku
kini aku harus pergi kembali padaNya
maafkan aku kerana
kita tidak menua bersama ke akhir hayat
masa aku sudah tiba
sesungguhnya kau yang terbaik untuk aku


yang benar,
suamimu. www.tips-fb.com

10 comments:

Pembunuh Tanpa Bayang said...

sebak...



moga adanya.

syafiqa said...

;')

Mellyana Sara said...

amin. moga aku jumpa persis lelaki ini. moga Tuhan hadirkan.

:')

senyumSOYA said...

smoga ~ (^^!

yaya_flanella said...

ececeh. nak pinjam ayt ni lah bila dh kawen nanti. hikhik

Mellyana Sara said...

hahahah~ ;)

Unknown said...

sweet ;D

Mellyana Sara said...

terima kasih. :)

seluar said...

berhenti berangan
luruskan tujuan

Mellyana Sara said...

berhenti berangan? klau berhenti berangan - x de yang kan tercapai la. :)