September 21, 2011

Kamu tahu tak?

Kamu tahu tak?
Bila kamu tertunduk malu,
bila saya mengusik kamu,
saya rasa kamu sangat comel masa tu.

Kamu tahu tak?
Bila kamu letakkan kepala kamu di bahu saya,
saya rasa seperti kuat,
seperti seorang pelindung yang hebat untuk kamu.

Kamu tahu tak?
Bila kamu pergi seperti itu,
tanpa memberitahu,
saya rasa sangat sedih.

Kamu tahu tak?
Bila saya tahu yang hati kamu milik dia,
saya rasa seperti kaca terhempas ke batu,
rasanya, sakit. Ya, sakit.

Kamu tahu tak?
Sekarang saya dah lupakan perasaan itu,
perasaan lebih dari sayang, dekat pada cinta itu,
sekarang ia di tahap sayang sebagai kawan sahaja.

Kamu tahu tak?
Kamu tidak tahu sebab saya ini perahsia orangnya. www.tips-fb.com

1 comment:

Shila Asmadi said...

Kalau lah kamu tahu yg saya pernah sayangkan kamu lebih dari seorang kawan dahulu :)