May 25, 2012

d e t i k

kini pada senja yang suram
aku mengenang kembali hari-hari yang lewat
dan menyanggupi hari-hari yang tiba
tapi sebelumnya,
keyakinanku teruji jua.






Suatu Detik Yang Teruji, 1974.

www.tips-fb.com

12 comments:

Mellyana Sara said...

boleh beri link fesbuk? :)

Amirfarid said...

sorry. fb dah off untuk seketika. :)

Mellyana Sara said...

bila on sila add saya ya sebab hampir separuh kami di sini sudah berkumpul semula dan kalau boleh tak mahu tertinggal seorang pun.

rhapsodysepi@hotmail.my @ mell yana sara. :) thanks.

esumi-lynn said...

woihhh!!! aku rindu kau lah, gila!

esumi-lynn said...

woihhh!!! aku rindu kau lah, gila!

she loves green said...

kalau rindu pun xkan 2x kot huhu

Amirfarid said...

hahaa. lama dah aku xjenguk SSS. jahat kan? teettt. ;D

Amirfarid said...

Mellyana Sara, kumpul untuk apa eh? boleh tahu?

Mellyana Sara said...

kita dalam ni dah semakin jauh. jadi aku mahu kumpul semula bersatu bawah 1 bumbung seperti awal2 dulu. itu pun kalau kau sudi. :)

Amirfarid said...

ohoo. okay jee. bila reunion? *tiba-tiba. hahaa

esumi-lynn said...

errr. dua kali tu bukan saya punya kerja. internet connection. huhu.

aku pun lama jugak tak singgah. kau nak kata aku jahat jugak laaa?

Amirfarid said...

hahaa. yang tu boleh faham lah. teett.