February 20, 2012

Dari Aku Untuk Kamu


Aku tidak akan membiarkan kamu mati,
Dan malam ini aku akan pasti ada dekat denganmu,
Tidak akan meninggalkan kamu lapar dan keseorangan,
Dan membiarkan kejahatan mendekati kamu wahai cinta.

Tidak mungkin meninggalkan kamu dalam kebimbangan,
Kamu tidak bersalah seperti sebuah karya seni agung,
Cantik tapi tidak dihargai semua orang,
Persetankan mereka yang memandang kamu seperti itu,
Aku ada untuk menghargaimu,
Kebenaran ini tidak boleh dibiarkan lagi,

Aku akan menemukan yang terbaik dalam diriku,
Dan aku akan mencari kekuatan untuk menjadi kebal,
Demi melawan setiap pukulan, lontaran, dari mereka yang dipersetankan,
Untuk kamu, yang aku hargai setiap hari dan saat udara segar ku sedut,
Janji.

Jangan sebut kamu rapuh,
Usah ucap kamu lemah,
Tidak mungkin pernah membiarkan kamu mati,
Tidak akan membenarkan kamu cuba,
Meskipun sekadar memikirkannya,
Ya, aku sayang kamu.

www.tips-fb.com

No comments: