February 25, 2011

Peristiwa Pentas Sundal

Di sudut yang gemerlapnya neon
dan menjadi luasnya horizon
seorang manusia biasa menjadi dewi
berselang sorak menggempita teriak
suaranya yang tidak molek
dimaafkan punggung yang rancak digelek.

Malam-malam lumrah di pentas karaoke bermaruah
menjadi sundal
dengan melodi berahi yang gatal.




Uptown Kota Damansara
25 februari 2011.



www.tips-fb.com

8 comments:

Edy G-Minor said...

Uptown Shah Alam pun salu je ada macam ni. Minah Indon la salu.

Apapun, mcm biasa, terbaek!

fatan fauzan said...

malam malam di uptown shah alam
diperindah dengan lunaknya suara ziana zain celup.gampang punya bapuk.
aku dah mula jijik.haha

Siti Zafira said...

Jujur aku katakan, budaya sosial di Malaysia semakin 'rapuh' terutama di tempat-tempat tertentu. Kadang-kadang, aku mahu salahkan percampuran budaya lantaran derasnya kebanjiran 'manusia asing' di bumi Malaysia. Kadang-kadang aku mahu salahkan 'golongan elit' yang mencipta isolasi kehidupan lalu mencetus 'hiburan manusia terpinggir' oleh penderita jiwa menemukan sesuap nasi. Hurm.. Sekadar pandangan. :(

shazleeshahazeman said...

edy and fatan:oh a ah aku penah lalu gak uptown shah alam.lebih kurang gak kan?

zafira:tulah,bila terlalu hedonis,dia jadi cacat kan?tempat-tempat umum yang ada famili dan anak-anak santai-santai,tiba-tiba ada hiburan ala-ala gerudi.apa cer.

Khuzz said...

knp bapuk segamat semua tua2? iiyyyuuueeewww!!!

Uptowndamansara said...

Zafira awak tak de kehidupan sosial langsung mcm mana awak boleh komen.

Masing2 cari erti hidup. Masing2 mencari keseronokan cara mereka.

Awak cuma tgk orang lain bersosial buat apa haha..

Mcmlah dosa orang lain awak yang tanggung. hehehe

Cheapskate! said...

Shasleez..zaman kalau nak masuk tempat2 mcm ni paling kurang 500 ko mampu ke?

Atau komen setakat iri hati tak mampu?

Kalau nak gadis cun Melayu kenalah pergi karaoke yang top sikit.

You get what you pay for you cheap skate...kihkih

shazleeshahazeman said...

haha baru je terbaca 2 komen terbawah.aisehmen guys,korang salah faham la.