March 19, 2011

Perangkap lama, Baru kini mengena...

Di sini,
Aku pernah pasakkan satu perangkap,
Kukuh konstruksinya,
Kalau kena jangan harap lepas.


Aku menanti dalam perhati,
Lama aku amati.


Kecewa tak mengena,
Aku biarkan sahaja.


Bergerak ke depan,
Menaruh nasib pada perangkap yang lain.


Dah jauh aku bergerak dengan hasil tangkapan.


Sekarang,
Sayup aku dengar,
Ada suara mengatakan,
Perangkap yang dulu dah lama mengena...


(-_-") camne ni kawan2? www.tips-fb.com

7 comments:

Nirish said...

tak tahu antara dua :)

Edy G-Minor said...

kalau pasal gadis,

aku rasa, elok kau tetapkan hati pada yg sedia mendampingimu.

Khuzrin Kamarudin said...

Hahahaaa... kau memang pakar menilik lah edy...

uhhh... dilema bai... hahahaa...

Nirish said...

sayangilah orang yang menyayangi kita kerana orang yang kita sayang belum tentu sayang pada kita :)

Edy G-Minor said...

well.

kejadian begini selalu menimpa aku. that's why i'm such a hotsetap.

ok, itu dusta. aku undur diri dulu ya.

oh, sebelum tu, baik kau dgr ckp si nirish ni. eh, jap, nirish? oh.. hehehee. hye nirish.

ya khuzz, dgr ckp nirish tu. siyes.

Khuzrin Kamarudin said...

Oh... lupa pulak... hai nirish..

Berbalik pada persoalan..

Hahahaa... aku pun tak sure... memang sayang aku pada yang mendamping.. Hanya pada yang mendamping..

Cuma yang baru muncul tiba2 ni, mengetuk jiwa... Hahahaaa... apa salah berkwan ramai kan? berkawan ok... berkawan...

Nirish said...

selemah lemah ukhuwah adalah bersangka baik... :)