November 16, 2010

Kawan

kawan itu melengkapi
kawan itu memahami
kawan itu menyayangi
kawan itu menghormati
kawan itu mengasihi


tapi kau


mencaci
mengata
mengutuk
menghina


dengar sini


aku tak mahu kawan seperti kamu
persahabatan kita tiada harga di mataku


dulu aku kau sayang
aku kau sanjung
tapi
dibelakang
aku kau kata
aku kau umpat


kalau aku boleh terima kelemahan kau
kenapa tidak kau?


sudahlah


bagi aku


KAU KANAK-KANAK YANG BARU MAHU MENGENAL DUNIA


;)


semoga kau bahagia dengan laki-laki yang kau bilang padaku
dulunya kau benci


selamat tinggal!




bersahabatlah dengan ikhlas
nescaya kau akan  lihat emas dalam diriku
jika bersahabat dengan ku kerana kesunyian
kamu hanya lihat kelemahan yang ada
dan satu hari kamu akan pergi kerna kelemahan ku

www.tips-fb.com

No comments: