November 09, 2010

no 10 - perempuan

apa yang membezakan aku dari perempuan - perempuan biasa ada lah aku bukan perempuan tipikal dan aku tidak mempunyai aset yang sesempurna perempuan lain. yes, probably aku ada Sindrom Turner, atau apa - apa je lah yang menyebabkan aku tidak mempunyai buah dada yang mengancam dan sosok tubuh yang dengan mudahnya kasi lelaki getar. ini pengakuan jujur. maaf aku tidak mampu untuk dibanggakan.


dan, ada kalanya aku terlalu bodoh dalam bercinta. aku kenalkan kawan baik aku kepada lelaki-yang-aku-susah-payah-nak-usha-tapi-dia-tak-perasan-perasan-jugak. dan dalam tak diam, mereka mula bercontact - montact, bersuper savers, dan walla - ______ is in a relationship with _______. what the actual fuck is that?


aku memang bodoh. aku memang tak akan merebut peluang yang ada di depan mata. aku memang tamak haloba. aku memang akan jalan chillax depan orang ramai walaupun dah lambat untuk temujanji. aku memang tak akan kejar bus yang dah nak jalan. aku memang hipokrit. maaf. aku memang hipokrit.


aku perempuan.


apa yang membezakan aku dari perempuan - perempuan lain adalah aku bahasakan diri aku sebagai 'Aku' dan lelaki-yang-aku-susah-payah-nak-usha-tapi-dia-tak-perasan-perasan-jugak sebagai 'Kau'. aku biasakan aku dan dia selesa dalam situasi sebagai 'Kawan'. aku tak akan pernah luahkan perasaan aku. dan aku cuma akan berpaut pada takdir Tuhan. kalau ada jodoh nya, ada lah.
www.tips-fb.com

5 comments:

Edy G-Minor said...

ahhh. kau ANJALI.

d_tieah said...

Sebab kita adalah perawan sejati..
Yeah!

ELIJAY said...

edy: anjali pungkoq hang hahahaha
tieah: yeah!

Aleeya Maisara said...

oyeah!

Edy G-Minor said...

last2 ANJALI lah yg dapat cinta Rahul. heheheee.