November 05, 2010

.::Bila kau berkata-kata::.

Aku hilang kata-kata
bila aku mahu menulis
ada saja yang menggangu benakku
bila aku mahu luahkan
ada saja yang membeku
bila aku mahu berhenti
ada saja yang ingin dilepaskan.

Aku tak pasti
kenapa kau bicara sedemikian
kau ego
kau tak mahu mengalah
tak mahu akui kesilapan.

Aku bukan siapa-siapa
tapi kau buat aku lelah
kau anggap aku musuh kau
kenapa?
hanya kerana aku memilih untuk berdiam?

Lega :)
www.tips-fb.com

5 comments:

Edy G-Minor said...

hey camar, melankolik sungguh ni. ada apa2?

camar putih said...

haha..tahu saja kau..
sedikit geram bila orang yang tak boleh tengok kita berdiam diri asyik nk cari pasal..
pastu gelak macam gelak tengok kucing bergolek2 atas katil..
ingat dia saja betul..

susah lah bila berhadapan dengan orang yang fikir diri dorang je betul kan..bila dah mindset mcm tu,kita cakap benda betul pon jd salah..

ok aku mahu "gelak" kuat2..haha

Juni said...

ramai org begini.
kalau dilayan,mmg kita lama2 mental.
haha =)

camar putih said...

haha..tepat.. :)

JULIET bukan namaku said...

kaku. sendiri