October 30, 2010

Cinta ini

Kamu tahu itu semua telah dikatakan sebelum ini
Perkataan "selamat pagi,awak" yang memudar dengan setiap senyuman matahari pagi
Saya selalu mengatakan bahawa anda adalah satu-satunya
Entah bagaimana saya mungkin melupakan kamu

Mimpi tidak pernah seperti yang kamu fikirkan
Kerana mimpi tidak benar-benar tahu apa yang kamu benar-benar ingin
Cinta melihat apa yang kamu tidak dapat melihat
Sekarang saya melihat kamu
Dan aku tidak pernah tahu
Apa yang cinta boleh melakukannya

Ini lagu cinta pertama saya
Janjiku akan nyanyikan untuk anda
Saya tahu bahawa ini adalah terakhir
Tidak peduli bagaimana perubahan mungkin datang
Namun saya tetap akan memiliki anda ...
Untuk bersandar dan menemani saya

Saya melihat lebih setiap hari dengan perspektif yang berbeza
Apa yang kita telah menjadi
Betapa indahnya cinta ini
Untuk merasakan cinta ini
Aku merasakannya dalam jiwaku
Aku tahu itu akan tumbuh
www.tips-fb.com

No comments: