October 22, 2010

Pening


kadang kala orang yang kita sayang suka buat permintaan yang tidak-tidak. contoh, 

"tinggalkan saya sendirian sektika."

atau

"saya perlu waktu berseorangan."

sepertinya mereka saja yang punya masalah dan kita tidak. sering terfikir apa gunanya wujudnya kita di sisi kalau semua nak simpan sendiri.

hmm~ mungkin dalam dunia ni aku je fikir sebegini. tapi bagi aku, kalau sudah berpacaran, segala harus dikongsi bersama bukan sendirian sebab itu akan lebih membebankan. bukankah fungsi berpasangan agar hidup ini lebih mudah.

Two is better than one right?

susah susah~ betul tak aku sorang je fikir seperti ni? 
www.tips-fb.com

8 comments:

myza_sam said...

tak la..bkn awk sorg ja fkr mcm tuh...sy pn sll fkr bgtu..tp,kdg2 psgn kt xnak sshkn kt..tulah pasal xnk share...

herumi said...

kak mell..

Cik Faz said...

setuju!!

mellyana sara said...

sharing is caring~ caring is loving~

two is better than one.

hmmm~

esumi-lynn said...

mell, situasi aku tak kurang sama.
yang aku simpan ketat ketat dalam hati, pahat dalam dalam, ukir sampai faham, dia mesti ada sebab. :(

mellyana sara said...

mell manusia yang lambat pick up. dengan mell kene terus terang. kalau x, sampai kiamat mell takkan faham... susah kan? sebab tu mell selalu kata, cakap biar sampai mell faham. hee!

Meister K & IkaSensei said...

sokong

mellyana sara said...

=)