October 30, 2010

Sebab saya ada awak

Mungkin ia intuisi dariku
beberapa perkara yang menjadi soalan
Seperti di mata anda, saya melihat masa depan saya bersama awak
Dan di sana ia pergi,
Saya fikir saya menemukan sinar bersama awak
Saya tahu bahawa itu mungkin terdengar lebih dari sedikit gila
tapi saya yakin sebab saya ada awak...

Saya tahu saya mencintai awak sebelum kita bertemu
Saya rasa saya bermimpi awak ke dalam hidup
Saya telah menunggu sepanjang hidup saya

Tidak hanya ada ungkapan atau luahan
Hanya sebuah erti penyelesaian
Dan di mata awak, saya melihat cahaya yang hilang
Yang saya mencari sekian lama
Saya fikir saya telah menemui bunga mawar itu
Saya tahu bahawa itu mungkin terdengar lebih dari sedikit gila
tapi saya yakin sebab saya ada awak...

Seribu rama-rama dan burung menari di sekitar awak
Saya lengkap sekarang kerna telah menemui anda
www.tips-fb.com

No comments: