October 15, 2010

Suara asyik sebelum tangis kecil...

Persis merpati engkau melingkar...
Bersama dia tangan menjalar...
Utuh cinta jadi sangkar...
Medan bertarung dua laskar...

Bermula kucup asal mukadimah...
Terlucut pakai campak ke tanah...
Bertepuk iblis seraya bertitah...
"Ayuh kawanku, mulakan langkah!"

Keras si adam gigih menujah...
Si dewi terima penuh pasrah...
Dengus nikmat terus mendesah...
Silih henjut berganti mengah...

Namun begitu si jantan megah...
Si dewi sudah berada di bawah...
Bersama menyemai benih yg basah...
Tersenyum lah mereka bernafas lemah...

Soalan aku di otak menerjah...
"adakah mereka ikatan yg sah?"

Benih mula laku operasi...
Dalam rahim bergelumang isi...
Bercampur darah mula menjadi...
Seketul daging nyawa ditiupi...
Sedenyut degup mula bernadi...

Lahir lah dia di muka bumi...
Sayang si ayah larikan diri...
Tinggal ibu mula membenci...
Sejak si dia dikandungan lagi...

Nasibnya baik di masjid disemadi...
Kalau malang leher digonggong anjing bergigi.....................


---mood : malam jumaat... hahahahaa--- www.tips-fb.com

6 comments:

Edy G-Minor said...

damn ! ah ! hahahaa !

d_tieah said...

Mslh pembuangan bayi..
Gud job khuzz..

Raja Fiqri Fauwaz said...

style... Dah lame tak bace gurindam2 macam ni..

Khuzz said...

jgn buang bayi ye kawan2 x baik.... amaran selingan... hahahhaa...

esumi-lynn said...

korang niii. tak habis habis. malam jumaat je post begini. haha.
aku dah boleh bajet dah, malam jumaat, isu pembuangan bayi. sebab mood malam jumaat tu kuat, jadi isu paling sesuai, yang ini.

ngeng betul dah khuzz nihhh. :p

Khuzz said...

ok! next jumaat aku cuba pelbagaikan tulisan aku... hahhahaa...=P