October 01, 2010

maafkan saya

awak
maafkan saya sebab mengabaikan awak
sampai awak rasa bosan bila bersama saya
saya tak sengaja awak


saya terpaksa bahagi masa saya
antara cinta dan cita-cita
awak masa depan saya juga
tapi saya perlukan sesuatu untuk
lebih menjamin masa depan kita berdua
maafkan saya awak


saya janji
bila saja segalanya berakhir
saya akan temankan awak seperti selalu
kemana saja awak mahu saya akan turuti
walau ke langit biru


janganlah kata saya dah lain
saya tak berubah awak
saya masih macam dulu
macam yang pertama awak kenali dulu


saya janji
sebulan lebih je lagi
dan kita bersama seperti dulu 


kalaulah sang pencinta baca semua ni
dia faham tak
aku tak tau nak luah kat sape dah
maaf kalau sedikit menyemak

www.tips-fb.com

3 comments:

K C ; said...

im ur fan !!!!!

karok said...

kau hebat cm polis angkasa gaban!!!

mellyana sara said...

fan? hebat?

ahahha! meh aku kiss korang~ :P