October 01, 2010

Anu (Unknown)

kau ingat kau sorang saja boleh expired?
tanda luput niaga di dada ini,
siapa berani jamin ketahanannya?
jangan kata dunia ni berputar perlahan,
semata kerana sedih kau.
cerita kau boleh timpa siapa saja,
jangan buat macam kau saja rasa,
sakit begini memang mainan manusia.

apa guna jalani hidup,
jika jiwa kau mati ?

emo lah kau !
pergi jahanam la dengan negativiti kau !

(monolog diri yang rasa terkutuk)



p/s ; 
ditujukan untuk diri saya sendiri. 
jangan ada terasa hati ;)
www.tips-fb.com

16 comments:

camar putih said...

btol tu..kadang2 rasa diri macam tu jugak..bila ditimpa masalah,rasa macam dunia tak adil buat kita..padahal ada lagi yang lebih merana :)

Edy G-Minor said...

kan ? kasihan dgn diri sendiri.

;P

camar putih said...

tu lah..selfishness tinggi sangat kot :)

Edy G-Minor said...

kadang-kadang kita langsung tak sedar kita begitu. memang naluri manusia barangkali yg merasa perlu untuk mendahulukan diri sendiri. kan?

camar putih said...

mungkin naluri itu..dan mungkin juga kerana kurangnya bergaul dengan orang yang lebih di bawah daripada kita..:)

Edy G-Minor said...

ya. mungkin. apapun, manusia tetap begitu. sampai bila-bila pun. rasanya lah.

Khuzz said...

Aku jugak selalu bermonolog begini...

Edy G-Minor said...

tentang apa monologmu itu ?

Khuzz said...

monolog mengenai penyesalan tingkah aku lakukan... tp x pe... setiap perilaku ada natijah,,,

Edy G-Minor said...

sekarang ni pun kau bermonolog kan? hahaha

Khuzz said...

Hahahhaaa.. mmg ar..!!!

Edy G-Minor said...

hahahaha. monolog kau terbaek la. hahaha

Eima Jer said...

-ia hebat-

mellyana sara said...

jujur aku suka yang ni. ;)

esumi-lynn said...

aku juga suka. :)

K C ; said...

biasa je lalalala