January 04, 2011

Aku benci lelaki.


Aku butakan mata
Aku tutup pintu hati
Aku pegang di dada
Aku benci lelaki

Tapi kau berbeda
Selepas hujan turun
Kau bawa sedikit pelangi
Dan akhirnya kau terangi aku dengan cahaya

Kau hulur tangan bila aku jatuh
Kau ubat hati yang tercalar
Kau jaga aku bagai anak kecil
Kau berbeda, sungguh

Sangat manis semuanya
Bagai dunia berhenti berputar
Jam berhenti berdetik
Semua melihat kita
Pada malam kau kata, kau jatuh cinta kepada aku

Tapi ternyata kau juga sama seperti mereka
Tiada bedanya, sungguh
Kau kuatkan hati ini lagi
Untuk berkata, aku benci lelaki.
www.tips-fb.com

9 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

ape ni? aku ni lelaki tahu tak? hahahhaaa...

Edy said...

alahai lelaki (aku pun lelaki jugak).

adoiiii. kerana nila setitik dua titik, rosak baju putih dalam washing machine. pergghhh!

Hunneh Hamzah said...

ni bukan setitik masalahnya. dah bertitik titik

khara said...

haha
betul tu

Hunneh Hamzah said...

kan kan :D

Zo Ahmad said...

nanti dah ade yang baru agak2 nak tulis "AKU SUKA LELAKI" tak??

Hunneh Hamzah said...

takkkkkkkkkkkkkkkkk -,-

Zo Ahmad said...

agak2 kan kalau semua laki-laki tu juga jenis ligat menulis,dierang tulis tak "AKU BENCI PEREMPUAN."?

Hunneh Hamzah said...

masing2 ada pendapat masing2, perasaan masing2 kannnn :)