January 05, 2011

sudah biasa

aku sudah biasa menangis seorang diri,
aku sudah biasa bercakap,bermonolog seorang diri,
aku sudah biasa ketawa riang seorang diri,
aku juga sudah biasa termenung ditingkap seorang diri,
segala-galanya aku lakukan sseorang diri tanpa kau disisi,
aku sudah terlalu biasa dengan semua itu.

Boleh kau terus hilang dari hidup aku ?


Maaf,
mungkin aku terlalu kasar.


Aku mulakannya sekali lagi ya ?




Berambus terus dari hidup aku!
Jangan berani kau nak datang lagi! www.tips-fb.com

4 comments:

Edy said...

cool down sis. hahahaaa.

ceritaku MEMORIKU said...

cool yg.
settle elok2
-na'dz

Anonymous said...

edy:bro cuma berangin disini,ketika menulis,haha
ceritaku:disini saja settle begini,realitinya.settle betul2 dengan cara lembut.hha*

khara said...

wa like sgt2 :)