January 05, 2011

.::Kata mereka::.

Ada yang kata kau ni 'tak lurus'
tapi aku kata kau OK je.


Ada yang kata kau tak suka perempuan
tapi aku kata kau tak suka lelaki.


Aduh,
bagaimana harus aku mentafsir kau
andai banyak mulut yang mahu berkata-kata.


Bagi aku
kau bukan insan biasa
kau lain
bukan kerana kau berbeza
tetapi kerana kau menduga hatiku.


Aku yakin
kau bukan seperti apa yang mereka katakan. www.tips-fb.com

4 comments:

Edy G-Minor said...

dah agak dah. heheheee..

camar putih said...

apa yang kau agak?haha

Edy G-Minor said...

benda yg ada kat kepala kau la. hehehee

camar putih said...

haha..gila la kau ni..sure sure je kau kan..entah2 tak betul apa yang kau tahu tu.. :P