September 25, 2010

Moon

kamu di selatan
aku di utara


tapi ada sesuatu yang mendekatkan kita
bulan


pernah kamu ucap ;
kalau awak tengok bulan, kita tengok bulan yang sama.terasa dekat.


dan malam ini
saat aku roger kamu
kamu bilang kamu juga lihat bulan itu


cantik bukan?


bulan penuh warna jingga yang sering mendekatkan kita
hati kita
cinta kita
aku bahagia!

www.tips-fb.com

19 comments:

camar putih said...

bulan sangat indah bila mengambang..suka..tapi ramai sangat suka bulan.sy mahu suka bintang yang temani bulan boleh?dekat aja dengan bulan :)

Camellia said...

;) itu yang lebih molek.hee!

Edy G-Minor said...

sweet je korang ni. kapel ke ?
hahaha.

Camellia said...

ngee! dush3! haha!

camar putih said...

alah edy ni..jeles kot..haha

Camellia said...

agaknye la tu.hehe!

camar putih said...

haha..tak pasal2 ade yang kena ketuk dek tukul besi kan :)

Edy G-Minor said...

weyh, aku bukan mangsa tau. aku bila-bila boleh bertukar jadi pemangsa. hahaha. takut tak ?

camar putih said...

tak takut..jujur ni..sebab aku tahu kau punya hati marshmallow..haha

esumi-lynn said...

aku hati tauhu telur. huhu.

mell, kena selalu ingat. aku kawan alam maya yang ajak kau tengok bulan penuh haritu, taw. nanti kalau terjumpa tengah jalan, boleh aku perkenalkan diri macam tu. :)

Edy G-Minor said...

ah. si camar kantoikan aku. ggggrrrr ! hahaha. marshmellow tu kan manis. i'll take that as compliment. hehehe.

camar putih said...

haha..ok lah..terima aja..hati kau memang marshmallow..

lynn: ye2..tauhu telur juga lembut :)

Edy G-Minor said...

aku terima. ya. ikhlas aku terima, sebagaimana ikhlas kau memberi. hehehehe.

camar putih said...

wah..so,aku mahu berterima kasih..haha

Edy G-Minor said...

eh, sepatutnya aku yang berterima kasih. TERIMA KASIH.

camar putih said...

haha..lawak ini :D

Edy G-Minor said...

aik ? lawak pulak,. betul la. org nak berterima kasih sesungguhnya ni. hehehe.

camar putih said...

baiklah encik marshmallow :) sama-sama

Camellia said...

aku sayang kalian semua!