September 27, 2010

engkau 2

Dia gadis serani ayu, sugul dia tiada yang tahu..

Sakit..


Sakit pada hati,
pedih bak dihiris belati..
kasih suci tiada erti,
legasi cinta mati..
manis madu tiada lagi...
tinggal terkapai dibiar mati...


Bangkit sayang..,
jeans lusuh koyak lutut ini, masih mampu bagi engkau cinta..
sumpah kasih setia..



gaun putih engkau takkan kusam...
senyum engkau takkan suram
seri muka engkau takkan kelam


Kita buang segala kisah lampau...
cinta aku bukan pada madu engkau
"kasih aku cuma pada senyum engkau"

.......

***:we live in the present
built for the future
learn from the past
good things come from the end coz they never last
only got one chance, we got to... live it right
coz it ain't no rewind button in life.......


dari jari jemari : karok
www.tips-fb.com

13 comments:

Mellyana Sara said...

kalau la ada button rewind, hidup takkan sesukar ini.

karok said...

haha. post ni ad cerita dia sendiri... utk keterangn lanjut sila lawat blog ak.....=)

Mellyana Sara said...

;)

tapi aku sangat harap
kalau la dunia ni ada button rewind

hmm~

karok said...

mane bole cm2 mell. xbole. masa lalu adalah memori yang buat kau senyum bile kenang blk.... klau asyik nk rewind jek. kenangan kau dah xtrue la...hehhe

Mellyana Sara said...

really wish for it. ;)

Khuzrin Kamarudin said...

karok mmg pencerita yg best....

karok said...

karok metal la..... bkn pencerita yg best. karok=metal.

sekian.=)

esumi-lynn said...

rasa nak nangis. :(

karok said...

jgn nagis la lin....


kau tgk kat blog aku. bace crite nih... gadis serani bukan paling suci. pemuda jeans koyak lutut bkn seorg yg naive sgt...

cite ni sekual gabungan 4puisi ak yg dlu...

nanti kau faham...
=)

Khuzrin Kamarudin said...

kau metal aku kuda kepang.... perfect match! hahahhaa....

Unknown said...

@_@

Unknown said...

@_@

esumi-lynn said...

aku nak nangis sebab tanpa baca yang lain, sudah aku faham murni nya seorang yang berjeans lusuh koyak lutut.

dan aku mahu rungut tentang kekasih hati, tapi hey, itu tetap manusia yang aku cintai. kan? lama lama nanti dia belajar. :)