September 23, 2010

masih dalam aroma menunggu

'' aku tahu larut malam hari itu kau rindu kau rindu kau datang bertamu tapi aku tutup pintu . tapi wahai awan yang tersenyum aku , kau tak sedar aku sedang mengejar langkah kau malam tu . tapi wahai tingkap hati aku , kau tak tahu yang aku masih tunggu kau-sejak malam aku halau kau-aku tunggu kau . ''

dan bila waktu aku tutup muka
badan aku kasi lekap pada tiang
tanda aku sedang tenggelam dalam monolog dalaman yang aku cipta sendiri - ''aku tunggu kau''

aku masih dalam aroma menunggu ,
masih dalam aroma menunggu .

sungai lui-aizat
-ku harap ku masih percaya- www.tips-fb.com

7 comments:

Hunneh Hamzah said...

rindu rindu , saya pun tgh rindu rindu :(

karok said...

nice. ak suke wording kau. cantik kau susun.

esumi-lynn said...

aku pula sedang menunggu sesuatu.
yang aku tak tahu apa atau siapa.
tapi memang aku sedang menunggu.
hm.

saraa said...

hunny : rindu setengah mati :)

karok : thanks weh . ta sebagus mana lg nh .

esumi : kita sama2 sdg menunggu 'benda' tu . entah apa ..

Zo Ahmad said...

seperti biskut dan chewing-gum.

karok said...

seprti lipan dgn kambing gurun?

saraa said...

boq:mulut tu kuncii la weh . cies.

karok :pernah mkn sup lipan kat ym ? haaha