September 27, 2010

.::Kita Berbeza::.

Kau pandang
aku senyum 
kau lambai
aku berdebar-debar.


Aku mahu lari
bukan kerana aku benci
tapi kita berbeza.


Kau tinggi
aku rendah
kau putih
aku kuning langsat
kau petah berkata-kata
aku diam seribu bahasa.


kadang-kadang kau buat aku tergelak. haha
www.tips-fb.com

16 comments:

Edy G-Minor said...

kau ; macam-macam.

HAHAHAHA.

camar putih said...

haha..memang..sebab aku bukan statik saja dengan hati aku..

tapi ini memang aku betul2 nak lari..mamat US lah..T_T

Edy G-Minor said...

aduh.
jgn ckp pasal mamat orkestra?

camar putih said...

bukanlah..tempat aku belajar..dush,macam mana mau lari..sepak laju2??haha

tapi baru terserempak waktu pergi mpo..haha..

kalau mamamt orkestra,mau saja aku dengan Tharaud..haha..joking

Edy G-Minor said...

ouh. kalau hati kamu sejajar rasa, apa salahnya ?

hehehe.

kau memang macam-macam.
;)

camar putih said...

haha..tak mahu tak mahu..tinggi aku paras pinggang dia..gila,,mahu gelak sepuas2 hati

Edy G-Minor said...

dia manusia tulen ka ?
hahahaha.
atau kau kerdil sgt ?
adoiii.

camar putih said...

biasalh mat salle..kalau kau pun aku yakin kau lagi rendah..haha

tapi aku memang rendah.. :D

Edy G-Minor said...

biarpun aku tak setinggi dia, aku yakin aku tak serendah kau. maknanya, aku lagi tinggi dari kau. hahahaha.

camar putih said...

haha..itu aku akui..haha..

cis

Edy G-Minor said...

yeah ! kemenangan yg pertama !
hahahaaa.

camar putih said...

haha..baiklah..tapi kemenangan pertama?selama ini aku menang ke?haha

Edy G-Minor said...

eh, selama ni pusingan pemanas badan je. hahahaha.

camar putih said...

haha..nasib baik aku baik hati..x kisah kalah atau menang..asal kau senang hati,kau ambillah kemenangan itu :P

Edy G-Minor said...

hahaha. gurau je la.
nah, sama-sama kita angkat piala kemenangan ini ya.

*apa yg dimenangkan pun taktau la.

camar putih said...

haha..kerepek semata :P

tapi jom juga angkat piala tu sama-sama..haha