September 26, 2010

Semerah darah kita

Darah yang mengalir dalam badan
mehidupkan semua perasaan

Membesar bersama-sama
Dimarahi bersama-sama
Didenda bersama-sama

Bukan aku yang menjadi watak utama
cuma menjadi pelita dikala gelita
membakar diri untuk menceriakan semua

Biar aku tampak gembira
namun yang ku tersimpan hanya dukanya
agar tidak menyusahkan hati semua

Masa kian berlalu
jarak semakin jauh antara kau dan aku
namun satu yang aku tahu

Kau darah dagingku
darah yang mengalir di badan kita adalah satu
dan tanpa disedari kita sebenarnya satu.

dan semua kerana,
"aku kan abang...." =)
www.tips-fb.com

5 comments:

Edy said...

sweet. sweet la sweet. serious. hehehe.

welcome to SSS bro.

*aku kan abang..*
:)

Ariff Masrom said...

hahaha...thanks... =)

Mellyana Sara said...

hahah!

tears drop~!

:') u always there whenever i need u~
and u r always my abang even im ur elder~ hahaha!

Unknown said...

:)
suke

Ariff Masrom said...

thanks..