September 25, 2010

.::Motto kita::.

Ya
aku ingin menjadi titisan air
yang membentuk sebuah lautan
yang membasahi kontangnya tanah itu.


Aku ingin mengepak sayapku
untuk terbang lebih tinggi
mencari manusia 
yang berselindung di balik semak samun.


Aku ingin menjadi camar
yang mampu membawamu terbang bersama
bertenggek di bulan indah itu.

huh edy,akan aku jadikan itu moto.
kau juga.deal.
:)

aku sayang kalian semua.
terima kasih.
hanya kita-kita :)
www.tips-fb.com

28 comments:

esumi-lynn said...

sayang kau juga.

iloveyouall, all of u. awww. sweet tak? sweet tak?

*mood aku gila harini*

camar putih said...

so sweet darling..hehe

takpe,gila pon tidak mengapa asal hati gembira :)

Camellia said...

aku nampak bulan indah.itu akukah? hahaha!

camar putih said...

ya,mungkin..boleh jadi :)
nanti saya terbang ke sana ye..temani awak

intaneqashut said...

ana suka akan puitis!...nice!...mOst ur entry simple tpi penuh makna~,...keep on~

camar putih said...

oh..terima kasih :)

Edy G-Minor said...

hey ! untuk kita-kita kan ?

MOTTO KITA !
hidupkan.

camar putih said...

ya..untuk kita-kita..

jom bina lautan itu..:)

Edy G-Minor said...

aku mmg mahu. aku selalu begitu. selalu mahu jadi laut. tapi aku mahu kita jadi laut sama-sama. biar laut kita yang terluas dari semua-semuanya. mungkin itu mimpi, tapi tak mustahil dijelmakan realiti. kan ?

camar putih said...

ya..mungkin bukan laut sebenar..tapi kita tahu maksud itu kan..:) kalau lebih ramai lebih banyak titisan itu..makin cepatlah dan besarlah laut kiat :)

Edy G-Minor said...

betul. itu misi kita kan ? hehehe. seperti yang aku kata ; hidupkan !

camar putih said...

hehe..ye..harus itu :)
kalau tak,x dapat la capai kan :D

Edy G-Minor said...

hey, jgn cakap tak. kita-kita semua ada kan ? saling menolong. saling membina.

camar putih said...

ya ya..hehe

bagitahu saja,aku akan bawa kamu terbang dengan sayapku.. :)
aku tolong kau,kau tolong aku.. :D

Edy G-Minor said...

bagus. semangat begini yang aku mahu dari kau. hehehe.

camar putih said...

dan aku juga mahu semangat itu dari kau dan kita-kita :)

Edy G-Minor said...

terus hidupkan. terus kembangkan. aku akan tolong cari titis-titis yg lain. kau tolong juga.

camar putih said...

baik. kan saling menolong..sudah lupa??haha..

andai bisa ketemu hujan pagi..mahu mandi hujanlah..hehe

Edy G-Minor said...

aku mahu laut pulak. ish. kalau gilaku datang menyerang, sekarang jugak aku naek moto gi batu feringghi or queensbay tu. haisyh. LAUT.

camar putih said...

haha..doaku jangan kau jadi gila..tengah malam weh..haha..

Edy G-Minor said...

tu la pasal. besok pagi. ya. besok pagi aku berangkat melawat laut itu. hahaha.

camar putih said...

cemburu. hoho
tak mengapa,esok aku melayan muzik orkestra. :)

Edy G-Minor said...

ah ! lagi bikin aku cemburu. spoil mood aku turun laut la. uhuk3.

camar putih said...

kita kira adil lah ini..kau ke laut cari idea di sana..aku ke mpo gali di sana..

kalau boleh,aku ke laut kau mendengar orkestra..tapi x dapat..bayangkan saja..hehe

Edy G-Minor said...

hahaha. molek cadangan itu. tapi, aku mahu ucap terima kasih. kau letak nama aku dalam entry ni. terharu. hehehe.

camar putih said...

haha..sebab kaulah tiba-tiba moto tu muncul..bagi aku semangat lebih..haha

Khuzz said...

mcm adik beradik pulak perbualan ni... hohohooo..... seronok kawan ngan korang...

camar putih said...

betul3..seronok kan..rasa macam tak mahu hilang semua ini :)