September 29, 2010

tiada sekotak lighter .

nanti malam aku ceroboh kamar kau .
tiada belati , tiada lighter .
cuma mahu ,
angkut kau keluar ,
turun meniti tangga usang bersama-sama .
bersama sekotak susu berluput pagi tadi ,
kita sama-sama hidup berdua .

dan hujan di skala lebat paling hebat ,
aku larikan kau .

semua sebab aku cinta . www.tips-fb.com

13 comments:

mellyana sara said...

wahhhh! suka ni!

saraa said...

ahaaha , mekasih :)

Khuzz said...

nak kongsi ni... smlm rumah aku khilangn lighter... jd bila nk nyalakan rokok... trpkse nyala kat dpur gas... hahhahaa... sekian....

camar putih said...

nanti aku curi dapur gas rumah kau khuzz..nanti tak payah la kau merokok kan :)

Khuzz said...

pastu mcm mne aku nk masak mi goreng? hahahhaa...

esumi-lynn said...

haha. kelakar.

saraa : nice piece. :) tapi lighter tak pakai kotak kan? mancis yang kotak kan? ke salah? huhu.

camar putih said...

x payah makan..minum air paip saja :P

saraa said...

haahahaa korang.. :p

lynn - a,ah takdek kotak . tp sy mmg suke letak tajuk takdek kena mengena. tuh utk gabungan sekotak susu dan lighter :)

Edy G-Minor said...

nice piece !

Khuzz said...

Mne boleh!! hahhaa,,... yeeaaaayyy!!! dah jumpa lighter aku... jd boleh lah isap rokok dengan riang...

pembuang sampah said...

:)
cool.

K C ; said...

comel macam tuannya !

saraa said...

kau orang : terima kasih :)

kc / comel ? eh slp komen kot nh.hahaha