September 30, 2010

Mudah.com



Beh, I think u should find someone better than me
I dah tak sanggup terus tipu you
you terlalu baek untuk I
I jahat
You deserved someone better than me
lagipon KITA takde masa depan
baek you sakit sekarang dari sakit ke depan
Maaf


Tipu??Kenapa Tipu??


I jahat kat sini
I dah tak sanggup tipu you lagi beh



Maksud kamu, kamu ada orang lain kat sana??
Takpe, jujurkan saja
saya tak marah


A'ah
Lebih kurang macam tu lah
I dah tak sanggup tipu you lagi
you patut cari someone yang terbaek untuk you
bukan lelaki macam I



Oh.
Takpelah macam tu
Tak plak saya terpikir kamu akan ada orang lain lagi
Tapi ada lagi
takpe, saya tak marah
saya redha


I really sorry you



Its okey
Semoga kamu bahagia



kisah cinta aku berakhir di sini
di skrin handphone nokia cap ayam
ya
di situ
.........................................................................................................................................................................


mudah
sangat mudah
manusia zaman facebook zaman twitter
memang gemarkan segala perkara mudah
mudah dan mudah
sama seperti mencari housemates di mudah.com



mudah hati dibeli
mudah cinta dibina
mudah juga hati dipatah
jiwa dijahanam



kau bangsa hebat
si pengluka penuh kata manis
muka kesian


kali ini
aku nekad
kau aku lepas sebetul-betulnya lepas
semoga bahagia




Penulis tak punya air mata lagi
hati terlalu jahanam
untuk kisah cinta 5 tahun
yang tak pernah henti menusuk hati dengan segala kelukaan


pergi AJIE
kali ini aku redha dengan sebetul-betulnya


Terima kasih Tuhan


www.tips-fb.com

4 comments:

Edy G-Minor said...

aku simpati. serius.

esumi-lynn said...

aku juga. kakak, kalau mahu tumpang bahu, kami kami ini ada. walau mungkin tak dapat bantu, tapi kami cuba.

Eima Jer said...

makaseh ya semua.


parah


sehabis usaha sehabis tabah aku cuba perjuangkan apa yg ada
kisah manis mahu dibuang hatinya


kisah yg sakit busuk menanah
ditinggal dia untuk terus menjajah hati milik aku


Tuhan,
tabahkan aku
aku tahu aku mampu

thenocturnalzulkhairi said...

"I dah tak sanggup tipu you lagi
you patut cari someone yang terbaek untuk you
bukan lelaki macam I"

cliche..

ayat mintak dilepaskan..
ayat dah ade orang lain..

orang lelaki semua,sila angguk ya :)