September 26, 2010

Tangis ia.

Kan kau sudah diberi mandat,
Kau jagalah dia rapat-rapat,
Kau peluklah dia erat-erat,
Kau ikatlah dia ketat-ketat,

Airmatanya janganlah dipaksa keluar,
Didalamnya janganlah kau biar calar-balar,
Kepalanya janganlah kau bagi berakar
Kasihnya janganlah kau campak ke belukar
Diakan kau punya wanita

Aku kasihan
Aku terkilan
www.tips-fb.com

16 comments:

esumi-lynn said...

*terimbas memori*
haih.

camar putih said...

suka ini.. :)

Edy G-Minor said...

kau menghargai wanita.
hey, kau laki-laki yg aku mahu dan aku akan cari dari setiap pelusuk planet . serius (kalau aku wanita la).

camar putih said...

haha..edy edy..sungguh kau timbulkan kontroversi malam ini :P

Edy G-Minor said...

ah kau camar. aku lelaki tulen ok.
jgn buat menyesal memberi komen humor lg. kang aku serius manjang. hahaha.

camar putih said...

haha..ok..aku takut..serius :D

ya,aku tahu kau lelaki tulen.. :)

Edy G-Minor said...

hahaha.
gurau je.
jgn takut dgn aku.
aku tak melihat manusia sebagai menu makanan harian. aku suka manusia. ingat lagi kan?

camar putih said...

haha..masih ingat..akan kuingat sampai bila-bila :D

dan aku juga tahu kau punya hati marshmallow :)

Edy G-Minor said...

haisyh. kadang-kadang marshmallow ni membeku jugak tau. hehehehe.

camar putih said...

andai diletak di dalam peti ais,tempat beku,bekulah marshmallow itu :)

kau beri sedikit haba dan ia akan kembali lembut seperti sedia kala..

oh,kalau membeku pun masih manis kan??hehe

Edy G-Minor said...

aduh. kau dengan lynn same je. pandai kunci lidah. kaum hawa ni ada kuasa lah aku rasa. haisyh. kesian adam-adam mcm aku ni. huhuhuhu.

camar putih said...

haha..ok..aku menang di sini? adil? :P

Edy G-Minor said...

aik ?
takde kaitan laa.

hahaha. kau perangkap aku rupanya. haisyh.

camar putih said...

haha..main2 juga lah..gurau2 senda :D

esumi-lynn said...

kuasa? mungkin sebab itu TNZ rasa terkilankan bila kami diperlaku sebegitu rupa.

K C ; said...

aku wanita. aku suka gilew. HAHA