September 25, 2010

No. 1

aku tak boleh nak kasi semua orang rasa satisfy. sebab aku sendiri tak pernah satisfy dengan aku. dan apa yang aku ada. bukan maksud nya aku tak bersyukur. aku normal. aku cukup kaki cukup tangan. cukup hidung, mulut dan mata. cuma rabun dengan power yang agak ke arah buta tapi tak apa. itu okey. cuma aku tak pernah satisfy dengan apa yang aku mampu buat. kemampuan aku sendiri terbatas. kalau tak mungkin nama aku ada dalam rekod Guiness sebab mampu angkat Boeing 747.


aku paling benci dengan orang yang menafikan sesuatu yang semua orang tau. semua orang buat. korek hidung misalnya. kenapa perlu EEEEEE! setiap kali kau cakap kau sedang korek hidung sebentar tadi? kenapa perlu kritik orang yang mewarna rambut hatta warna platinum pun sedangkan kau sendiri mahu rambut kau berwarna brunette? kenapa perlu hina Punk dan Skinhead konon mereka perosak budaya sedangkan jauh dalam hati kau kau juga mahu jadi rebel macam mereka? 


jawapannya = hipokrit. 


ah aku sendiri dah penat nak kutuk. aku sendiri kena kutuk. apahal? mulut orang Eli. dah penat diam lah. habis masa mulut dia belum penat? apa aku nak buat? buat - buat pekak tak dengar? buat - buat buta tak nampak? buat - buat bodoh tak terasa? maaf. Eli Jay bukan sekayu itu. lebih puas kalau dapat fire balik mulut - mulut busuk yang ada hati nak kutuk aku. kritik macam kau dah dijamin ahli syurga. itu lah. orang suruh hisap rokok tak nak. nak jugak hisap lanciou. kan mulut dah busuk macam tahi.


oh ya. jangan nak poyo sangat kutuk perempuan yang main cigar. kalau perempuan yang main cigar itu bohsia. kau, lelaki yang main cigar patut kena gelar apa?


Bapok Dayus? www.tips-fb.com

3 comments:

Edy G-Minor said...

hey. kau marah. temanku pasti akan kata ; "chill-chill aja deh". barangkali.

thenocturnalzulkhairi said...

ok aku xhipokrit..
aku pon kdg2 mngutuk jgak org yg isap cerut..
xkre laki/pompuan..
hahahaha

p/s: mulut aku memang jahat

ELIJAY said...

edy : lama pendam. haha
zulkhairi : okay. pengakuan jujur!