September 30, 2010

Adakah itu mimpi?

Indahnya malam itu...
Kau dan aku mengira bintang...
Seolah sang bintang juga...
Berkelip tanda suka...
Berkedip tanda gembira...

Indahnya malam itu...
Kau dan aku dihembus bayu...
Menerpa muka penuh manja...
Membelai indah cinta kita...
Gemersik halus irama cerita...

Cerita indah itu...
Berlangsung tak lama...
Bila tiba-tiba...
Kau mencabut warna merah hati...
Kau toreh penuh sarakah gila...
Kau suka tengok aku derita...

Tersentak aku dari lena...
Peluh kusam membanjir badan...
Rupanya itu semua mimpi..
Sebuah mimpi yang sangat ngeri...

Tapi kalau mimpi...
Kenapa aku menangis sekali?

---Cerita lama takkan terpadam dalam hidup aku... fuh! nasib baik tak mimpi "wet"... huahahahahaa----
www.tips-fb.com

3 comments:

Mellyana Sara said...

wet eh? hahahaha!

karok said...

Cerita lama takkan terpadam dalam hidup aku...

kool.....=)

Khuzrin Kamarudin said...

mell : tu ar... nasib baik tak mimpi "wet" hahahhaa....

Karok : kau tahu satu cerita... =)