September 26, 2010

Tiada Tajuk

kita dari rahim yang sama
juga benih yang serupa


kau dan aku 
kita sering bersama
ke sana ke sini ke mana-mana


hingga ada ketika mereka menyalah tafsirkan kita
disangka kita berpacaran berdua
lucu kan?


waktu kecil aku
kau sering menjadi watak utama
hero yang sering ada waktu aku duka


tapi kini
aku mula sedar akan sesuatu
yang suatu saat nanti kamu akan pergi


membina sebuah kehidupan baru
bersama bunga idaman
aku akan tunggu saat itu
sebab waktu itu
aku manusia paling gembira!


saya sayang kamu!


;) www.tips-fb.com

5 comments:

esumi-lynn said...

awww. comel. nak jadi your siblings jugak. boleh? heee.

Edy said...

kau pandai menghargai.
:)

Mellyana Sara said...

boleh2.
hee!

boleh~ marilah!

menghargai tu best! ;)

Unknown said...

kita kan memang sibling :)
keluarga sss :) hee

Mellyana Sara said...

yeah! agree! sayam kamu2~!