September 23, 2010

cinta tak ada makna apa .


aku pernah rasa cinta
cinta yang konon dalam gila
sampai tak keruan dibuat nya
haha tu zaman kanak kanak ribena

dulu dulu masa zaman muda muda
bagi aku cinta tu macam apa ?
dating sini sana , gayut sampai pagi buta
dah bosan , selamat tinggal brotha

lagak macam hot gila
buat luka suka suka
tak pikir langsung orang punya duka
yang penting aku bahagia

itu semalam punya cerita
hari ini lain pula
rasa menyesal ada juga
tapi macam mana , kita tak boleh rewind masa

sekarang dah macam dewasa
dah mula rasa cinta
cakap pun dah berbunga bunga
macam mabuk asmara lah ceritanya

dia kata akan setia 
aku percaya gila gila
walau banyak sudah berkata
tetap pilih butakan mata

last last apa jadi
dia juga yang pergi
memang rasa nak bunuh diri
bila fikir fikir , dont be stupid laa buddy

mata macam agak terbukak
mana semua iloveyou yang dia campak ?
dah tak guna menangis melalak
just jangan lagi percayakan balak

and they live happily ever after
haram lah , tu tipu semua tuu
dongeng dongeng boleh laa der
realitinya , memang takkan jumpa suma tu

cinta dah tak ada makna
singgah kejap terus menyepi
happy kejap terus merana
dah kata , mana ada cinta mati



p/s ; memang tak pandai nak bermadah cinta . hati keras gila -,-
www.tips-fb.com

5 comments:

sejuta stanza selamba said...

tak apa , nanti adalah orang yg tolong lembutkan hati tu .

:p

nice !

Hunneh Hamzah said...

haha , harap harap ada lah :D
thanks :)

camar putih said...

cinta dah jadi barang mainan dah sekarang kan.. huu

thenocturnalzulkhairi said...

style!
sumpah style entri ni

cantik!
sumpah cantik gambar model tu

:P

Hunneh Hamzah said...

@camar putih ,sebab cinta sekarang dah macam bukan cinta .

@zulkhairi , style ? biasa saja :D