September 23, 2010

rindu



kadang kadang aku rindu
tapi aku malu
sebab aku cukup tahu
kita tak kongsi rindu tu

rindu datang tiba tiba
tapi tak tahu nak buat apa
ishhh cuma boleh pejam mata
bayangkan kau dekat sentiasa

penat sudah rasa rindu
sampai jiwa jadi pilu
ikut hati nak jerit dekat kau tahu
imissyouuuuu

kenapa ada rindu tu sebenarnya ?
takkan aku dah jatuh cinta ?
ishhh sumpah malas lah
sebab sure takkan berbalas punya lah

tapi rindu tu indah
buat kau mimpi basah
opsss tak ada lah
buat kau resah adalah

biarlah aku dengan rinduku
menunggu kau pujaanku
melembutkan segala yang terbuku
lepas tu cakap , imissyoutoo


p/s ; rindu dekat orang yang tak sepatutnya -,-
www.tips-fb.com

7 comments:

camar putih said...

rindu tu tak mampu ditangkis..rindu bisa jatuh pada sesiapa selagi dia bergelar insan..

hargailah rindu selagi ia masih wujud..hehe(kerepek sikit)

Hunneh Hamzah said...

haha tapi rindu dekat orang yang tak sepatutnya memang patut ditangkis ! :D

thenocturnalzulkhairi said...

baiklah,faham..
tengah rase bende sama.

Hunneh Hamzah said...

pedih kan -,-

thenocturnalzulkhairi said...

dan sebek jugak :)
tau sebek tu ape?

Hunneh Hamzah said...

sebak ? haha

thenocturnalzulkhairi said...

hoh itu sabak bernam..
sebek..

cara sebut SE macam sebut SElasa. bukan macam sebut SEpak bola.