September 15, 2010

konon mutulisma sebenarnya parasit

aku tahu
kau jadi macam ini sebab aku kan?
dan aku jadi macam ini sebab kau.
kita sama sama tahu.
tapi masing masing buat tak peduli.
fikir masalah boleh selesai dengan sendiri,
dan fikir masalah ada kaki
boleh lari kesana kemari.
dan kita tak tahu macam mana nak hadapi,
bila masalah ini dah mula memakan diri.

aku kesian tengok kita. www.tips-fb.com

4 comments:

sejuta stanza selamba said...

trimas faz :)

post sejuta kali pon takpe , name pon sejuta stanza .eheehe

Cik Faz said...

ehehe.. most welcome dear :)
i will.. hopefully.. hehe

thenocturnalzulkhairi said...

kalaulah masalah tu ada akal sendiri..
emm kan senang idop..
xyah pk psl die dah.

Cik Faz said...

hmm..kann kannn..