September 16, 2010

ini malam adalah malam aku ludah diri sendiri

aku biasabiasa sahaja .
masih boleh setia , masih boleh ikat janji .
tak pernah mahu hinggap di hati Rumi lain ,
tak pernah mahu layu bersama dedaun lain .

aku mentahmentah sahaja .

sebab aku sudah lama parah ,
sebab aku sudah lama marah .

kau tak pernah kalah .

sudah .
mari sini , mari .
biar hodoh rupa aku tika ini ,
biar berdarah bibir aku malam ini ,
nah aku hunus hati sendiri .
nah aku kelar nadi sendiri .

sebab kau tak pernah kalah .

mari sini , mari .
biar aku yang kalah terngadah .
malam ini si bintang muda ,
aku dah mati . kau dah pergi .
aku dah tanam roh kasihku sendiri entah di mana .
aku sudah pijak pijak , aku sudah ludah ludah .

p/s : boss khairi , minta cuti 3 minggu . eheehe .
www.tips-fb.com

4 comments:

Zo Ahmad said...

boleh aku tolong pijak sekali??

p/s: p/s mu tidak diterima..haha

fazika puspa said...

nak spm ea saraa?
good luck! :)

saraa said...

aku dah sent email kat fynn !
err .
ayat tunggang terbalik , tapi ..doa2 lah wahai warga2 SSS!

p/s p/s p/s : aku dah start cuti .

saraa said...

cik faz : tgk cik faz jugak baik , eheh ! thanks :)