September 17, 2010

Celaka Yang Jahanam



aku punya hati yang jahanam
tetapi turut miliki sekeliling yang sangat perhatian
kisah hati aku kisah tak pernah sempurna
cacat dan selalu busuk
tetapi sekeliling aku pembawa kisah gembira bahagia dan meriangkan



hey hati
kenapa tak kau bersyukur
punya hati yang jahanam kisahnya tapi punya sekeliling yang datang bertandang berkunjung tanpa henti untuk hiburkan hati



sekurang-kurangnya hati kau akan pegun seketika
dan tidak terus istiqamah memikirkan perkara celaka menimpa jiwa
dengan adanya mereka




www.tips-fb.com

2 comments:

Zo Ahmad said...

yang tak pernah sempurna dan cacat itu pasti akan sempurna nanti
yang selalu busuk itu pasti akan harum membau nanti :)

Anonymous said...

aku paling suka ini, sebab kadangkala aku rasa seperti ini ;)